Flyttar bloggen!

Jag har äntligen bestämt mig för att göra det! Och anledningen är att jag tkr att det verkar bättre att göra inlägg om böcker/recensioner där då man kan använda "taggar" t.ex. och det är som många olika kategorier, så det verkar mycket bättre! Så nu vet ni anledningen :)
Bloggen heter samma sak, men den finns nu på blogger/blogspot...
Adressen är:
www.flisansboktips.blogspot.com
Så den heter alltså samma sak, men istället är det ....blogspot.com iställer för ....blogg.se
Ska även flytta över de gamla recensionerna härifrån även fast det inte blivit nå många, men jag det ska jag försöka ändra på!
På den nya bloggen kommer jag även länka någon annan bokblogg, fast jag följer egentligen bara en ;)

Det kommer förresten en recension alldeles strax!

Kramar Flisan, hoppas vi syns på den nya bloggen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0